reklama

Vulgárnejší, či trápnejší vyhráva?

Vo svete slovenského rapu sa rozpútala neľútostná vojna. Alebo ináč povedané, trápnejší vyhráva, aj keď je viac ako len zjavné, že v tomto prípade jednoznačne vyhráva "legendárny rómsky cirkusák" (som si požičala z portálu jenpromuze.cz).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Som povedal!
Som povedal! 

Som povedal!

Jeden neznesie úspech druhého. Prečo by zdravá konkurencia mala byť na prínos? Nie. Radšej si budeme nadávať a nakrúcať trápne klipy s kolotočármi na cintoríne. Vyhrážať sa a poskakovať so šálmi na hlave zakrývajúc si to "najcennejšie" odkiaľ pramenia všetky tie krásne verše a metafory. Dobre, že Rytmaus začal s hip-hopom, lebo čo keby bol nejaký vrchní prchní vyje.... to až potom by sme si srandu užili. Patrik s motýlikom. Ktovie aké by to bolo. Možno, by nemal na sebe lujviton, ale nepršalo by mu do nosa a hlavne by nemal Daru Drblins. Čo by bola veľká škoda, hlavne pre Darinku. Kde by prišla k takému šikovnému chlapovi?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto battle nie je nikto víťaz. Aj keď Rakby má u mňa na vrch minimálne za ten jeho song v kaviarni. O niečo viac ducha a pointy tam bolo ako v klipe kolotočára Rytmausa na cintoríne s teplačkármi. Ja vám chlapci úprimne, fandím obom. Nech sa vám darí, zarábajte veľa lóve, buďte šťastní, veselí, rapujte si, veseľte sa, zarábajte, bavte sa, aj napríklad takýmto verejným súbojom a výmenou slov, ktorých hodnota klesá hlboko pod bod mrazu. Veď apoň sa máme opäť chvíľu na čom pousmiať. Trochu rozptýlenie medzi vraždami z tv novín ;)

Zuzana Ceperková

Zuzana Ceperková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prekonala som sa, prekonávam a budem sa prekonávať. Lebo len ten, kto premôže sám seba je naozaj mocný. Verím v zdravý rozum, dobro v nás a tiež v to, že sa ľudia začnú rýchlejšie prebúdzať z tohto matrixu - začnú naozaj vidieť, cítiť, žiť. Zoznam autorových rubrík:  Zdravie nadovšetkoSpoločnosť naša každodenáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu